Painiityn Helmi | Maksu- ja toimitusehdot
1520
page-template-default,page,page-id-1520,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

1. Toimitusaika

Toimitusaika on 2-6 arkipäivää. Mikäli tilauksessa on mukana tuotteita, joita ei ole varastossa, ja siitä on ilmoitus tuotesivulla, pidätämme oikeuden muuttaa toimitusaikaa. Tällöin toimitusaika voi olla jopa 6 viikkoa. Tehdessäsi tilauksen, jossa on mukana tuotteita, joita ei ole varastossa, toimitamme tuotteet kootusti viimeisen tuotteen saavuttua meille.

2. Vahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen. Säilytä tilausvahvistus siltä varalta, että sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

3. Toimituskulut 

Toimituskulut SmartPost-automaattiin ja Postin noutopisteeseen ovat 5,90 € / tilaus. Postin kotiinkuljetus on 9,90 € / tilaus. SmartPost-automaattiin ja Postin noutopisteeseen tilatut tuotteet saa ilman toimituskuluja, mikäli tilauksen arvo on yli 70 €. Kotiinkuljetuksessa ilmaisen kuljetuksen raja on 100,00 €. Nouto liikkeestämme on aina veloitukseton.

4. Kuljetus

Jos tavara vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana Bella Design Oy on korvausvelvollinen maksimissaan vaurioituneen tuotteen osalta. Tästä täytyy kuitenkin ilmoittaa meille viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Jos tavara vaurioituu tai katoaa palautuksen yhteydessä, on asiakas korvausvelvollinen.

5. Reklamaatiot, palautukset ja takuu

Takaamme, että tilaamasi tavarat ovat toimitusvaiheessa virheettömiä. Mikäli saat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, ota yhteyttä Bella Design Oy mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palauta tuote siinä kunnossa kun vastaanotit tuotteen ja kirjoita vapaamuotoinen vikailmoitus. Kuluttajalain mukaisesti kuluttajalle myytäessä (yksityishenkilö), tulee Bella Design Oy:n joko korjata virhe tai rekisteröidä toimitus uudelleen ilman, että siitä tulee kohtuuttomia kustannuksia Myyjälle. Tuotepaketeissa ja massatarjouksissa (esim “Osta 3 ja saat – 20 % alennuksen) tulee aina palauttaa koko tilaus, mikäli kuluttaja haluaa käyttää palautusoikeuttaan. Mikäli tuotteissa on takuu, se on ilmoitettu tuotekuvauksessa. Hot Tools -laitteiden takuu on 12 kk. Takuu korvaa valmistusvirheet, ei käytössä aiheutuneita kulumisia tai itse aiheutettuja vikoja. Takuu on voimassa 12 kk tuotteen alkuperäisestä ostopäivästä (mikäli tuote käytetään takuuhuollossa, sen 12 kk takuuaika ei käynnisty uudelleen). Kun lähetät laitteen takuuhuoltoon, sinulla ei ole oikeutta vaihtaa tuotteen mallia. Toimitamme sinulle uuden laitteen heti, kun olemme vastaanottaneet viallisen laitteen ja vapaamuotoisen vikailmoituksen.

6. Palautusohjeet

Sinulla on oikeus palauttaa tilatut, avaamattomat tuotteet 14 vrk tilauksen saapumisesta. Ilmoita palautuksesta meille heti tavaran saavuttua tai viimeistään 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. EU:n lainsäädännön mukaan palautusoikeus pätee vain avaamattomiin pakkauksiin. HUOM! Ota yhteyttä meihin aina ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen. Palautuksen maksaa ostaja.

7. Sovellettava laki

Näitä ehtoja koskevat erimielisyydet ratkaistaan Suomen lain mukaan. Bella Design Oy noudattaa Suomen Kuluttajaviraston suosituksia.

Maksuehdot

Checkout Finland Oy välittää maksusi kauppiaalle.

Lue lisää maksuehdoista.